پیشنهاد ویژه

لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی

  • ۹۹۶
لیست بهترین فیلم های سینمایی طنز ایرانی

فیلم‌های کمدی جز محبوب‌ترین فیلم‌ها در بین مخاطبان سینمای ایران هستند. این فیلم‌ها که معمولا با ژانرهای عاشقانه و اجتماعی ترکیب می‌شوند، به سادگی می‌توانند بینندگان خود را سرگرم کنند. در این مقاله به معرفی بهترین فیلم های کمدی ایرانی می‌پردازیم که هر کدام با طنز جالب خود، خنده را به لب‌های شما خواهند آورد. با ما همراه باشید.

 

در پست زیر لیست فیلم های کمدی  و طنز خنده دار ایرانی را براتون اماده کردیم

 

این لیست بروز رسانی خواهد شد

 

دانلود فیلم چپ راست

فیلم‌سینمایی «چپ، راست» تازه‌ترین ساخته حامد محمدی به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی پس از چندماه وقفه به پایان رسید و همراه با اعلام این خبر اولین تصاویر از فیلم منتشر شد

 

دانلود فیلم آقای سانسور

 

«تا حالا شده زندگی اطرافیانت رو بدون سانسور ببینی؟!»

 

دانلود فیلم زیر نظر

 

داستان فیلم زیر نظر از این قرار است که محسن (رضا عطاران) و امید (امیر جعفری) دو رفیقی که با به راه انداختن بساط سیخ و ‌سنگ، مبل مورد علاقه‌ی مهشید همسر محسن (ریما رامین فر) را سوزانده و سوراخ کرده‌اند. حالا مهشید در راه بازگشت از سفر است و این دو به دنبال راه چاره‌ای هستند تا مشکل را برطرف‌کنند. ترمیم این سوراخ مبل مقدمه‌ای می‌شود برای رخ‌دادن خراب کاری‌های بیشتر و اتفاقات خنده‌دارتر. 

 

دانلود فیلم زن ها فرشته اند 2

 

فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته اند ۲» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمدحسین فرحبخش است.

 

دانلود فیلم گشت ارشاد 3

 

سعید سهیلی که طی هفته های گذشته صحبت هایی درباره ساخته جدید سینمایی اش مطرح شد، سرانجام با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از ساخت قسمت سوم فیلم پرطرفدار «گشت ارشاد ۳ » خبر داد سهیلی در این یادداشت نوشت:
آستین بالا زده ام براى یک کار سخت. پاشنه بالا کشیده ام براى یک کار شیرین. بالاخره تردید را کنار گذاشته و تصمیمم را گرفتم.آرى میسازم. گشت ارشاد ۳ را با توکل و توسل. محکم و قوى. فعلا حرفى براى گفتن نیست. حرفها میماند براى بعد. تنها یک حرف. اراده کرده ام تماشاچیان را سورپرایز کنم. نه با اسم و شعار و هیاهو. تنها هنگام اکران در سالن سینما ، باقى بعد … یا حق

 

دانلود فیلم تگزاس 3


پروانه ساخت فیلم سینمایی «تگزاس ۳» به کارگردانی سید مسعود اطیابی و تهیه کنندگی سید ابراهیم عامریان صادر شد.
فیلمنامه «تگزاس ۳» توسط حمزه صالحی به نگارش در آمده است . در فیلم«تگزاس ۳» بازیگران متعدد دیگری نیز بازی می کنند که با شروع پیش تولید، معرفی می‌شوند. پیش تولید این فیلم سینمایی به زودی آغاز می‌شود.«تگزاس ۳» ششمین فیلم سید ابراهیم عامریان در مقام تهیه ‌کننده است

 

دانلود فیلم شیشلیک

 

فیلم سینمایی «شیشلیک» اثر تازه محمدحسین مهدویان به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری و نویسندگی امیرمهدی ژوله هشتم تیرماه کلید می خورد.گروه سازنده فیلم سینمایی «درخت گردو» پس از درخشش در جشنواره فیلم فجر سراغ ساخت یک کمدی اجتماعی می‌روند.

فیلم «شیشلیک» با سرمایه‌گذاری «فیلم ‌مارکت» تولید می‌شود که پیش از این با برند اول ‌مارکت تجربه‌ سرمایه‌گذاری و تولید آثار موفقی چون برنامه تلویزیونی دورهمی (سری سوم و چهارم)، فیلم سینمایی «درخت گردو»، سریال «هیولا» و فیلم سینمایی «ساعت پنج عصر» را داشته و اخیرا با ایجاد برند «فیلم‌ مارکت» به‌طور تخصصی وارد عرصه سرمایه‌گذاری و تولید فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی شده‌است.

 

دانلود فیلم خوب بد جلف ارتش سری

 

فیلم محصول سال ۱۳۹۸ است و برای اولین بار در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و دربین ۸ فیلم برتر مردمی قرار‌گرفت. این کمدی سینمایی در ابتدا قرار بود در قالب یک سریال طنز ساخته شود اما به‌دلیل هزینه‌های ساخت، به دو فیلم سینمایی تبدیل شد. ارتش سری در بهمن‌ماه ۹۸ به روی پرده رفت اما با شیوع کرونا و تعطیلی سینماها، اکران این فیلم متوقف شد اگرچه در همان یک هفته هم با استقبال خوب تماشاگران مواجه‌شد و بیش از۵/۱ میلیارد تومان فروخت. مدت زمان فیلم درابتدا حدود ۱۸۰ دقیقه بود که به لطف ممیزی بعضی سکانس‌ها حذف گردید و درنهایت به ۱۳۱ دقیقه رسید. لینک دانلود فیلم خوب، بد، جلف۲: ارتش سری در ادامه قرار داده ‌شده‌است. 

 

دانلود فیلم رقصنده

 

فیلم سینمایى «رقصنده» به کارگردانى بهمن گودرزى که از اسفند سال گذشته فیلمبردارى اش به دلیل محدودیت هاى بوجود آمده معلق مانده بود وارد مرحله تولید شد.

 

 

دانلود فیلم دینامیت

فیلم سینمایی دینامیت که مضمونی کمدی و طنز دارد که از گریم عوامل آن به مخاطب نوید لحاظاتی خنده دار را میدهد، هیچ خلاصه داستانی از خود ارائه نداده و مخاطبان را بیش از پیش برای تماشای فیلم هیجان زده و کنجکاو کرده است. 

 

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

سریال ها

موضوع دوم

موضوع سوم

موضوع چهارم